Regulamin | Polityka prywatności | Śledzenie zamówień | Zasady dotyczące wysyłki | Formularz kontaktowy | +1(607)258-1090
Copyright 2025 | All rights Reserved | Design by Exclusive™️
Chcę zgłosić reklamację
Masz 30 dni na złożenie reklamacji. Jeśli od dostarczenia zakupu minęło 30 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Nie dokonujemy zwrotów kosztów lub wymiany, za wyjątkiem przedmiotów uszkodzonych w transporcie. Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Zwrot kosztów (jeśli dotyczy)
Aby mieć prawo do zwrotu lub wymiany, musisz najpierw wysłać do nas e-mail w ciągu 30 dni od otrzymania produktów na adres support@gvinvestment.freshdesk.com ze zdjęciami uszkodzonych towarów. Po otrzymaniu uszkodzonego towaru wyślemy zamiennik, jeśli będzie dostępny. Jeśli zamiennik nie jest dostępny, zwrócimy pełną wartość zakupu twojego towaru.
Zgubione lub skradzione przesyłki
G&V Investment s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za zgubione lub skradzione przesyłki, których dostarczenie zostało potwierdzone pod adres podany w zamówieniu. Na zapytanie G&V Investment s.r.o. potwierdzi dostawę pod podany adres, datę dostawy, informacje o śledzeniu i informacje o przewoźniku, aby klient mógł to sprawdzić.
Wymiana (jeśli dotyczy)
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić produkt, napisz do nas na adres support@gvinvestment.freshdesk.com
Wysyłka
To return your product, you should mail your product to (FHB Group, Priemyselná 3, Svätý Jur – 900 21, Slovakia).
Koszt wysyłki zwrotu jest po stronie kupującego. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.